czwartek, 28 kwietnia 2011

26 tydzień ciąży

Dwa dni temu minął 26 tydzień mojej ciąży.I akurat tego dnia miałam wizytę u lekarza.Oczywiście naczekałam się kilka godzin zanim lekarz się pojawił,ale tu to już normalka.Lekarz przedstawił mi wyniki amniopunkcji którą miałam wykonaną 3 tygodnie temu. I ku mojej uciesze wykluczono wady chromosomów 13,18,21 i X.Mimo,że to tak niewiele,to zarazem tak dużo.Zrobiono mi Usg po którym lekarz stwierdził,ze rozszczep jest na odcinku lędźwiowo-krzyżowym,komory znacznie powiększone,choć od ostatniego usg jest lepiej.Wszystkie parametry w normie,waga dzidzi 996g,termin porodu zmienił się z 4.08 na 25.07.Niunia bardzo aktywna z czego bardzo się cieszę :)

3 komentarze:

  1. Bardzo mocno zaciskam kciuki i wierzę, że będzie dobrze :) Ważne, że rozszczep niziutko jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu, i ja zaciskam kciuki będąc myślami przy Was. Wysokość rozszczepu dobrze rokuje na przyszłość. Co do wodogłowia to moja Asia także miała rozległe, a dziś ma śliczną kształtną główkę i jest mądrą dziewuszką. Mam nadzieję, że wszystko inne w porządku i ze spokojem mimo wszystko oczekujesz narodzin Córeńki. Napisz koniecznie co nowego u Was. Pozdrowionka, buziaki,
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam u Was? Napisz, daj znać... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń